Ako odkysliť organizmus a byť zdravá

V tomto článku sa dozviete ako odkysliť organizmus, a tiež si povieme čo by mal človek každý deň konzumovať. Správna výživa je kľúčovým faktorom v priebehu celého vývoja dieťaťa. A to počnúc s tehotenstvom, skrz obdobie kojenia, až k zavádzaniu prikrmovania potravou. Pre zlepšenie stavu výživy dojčiat a malých detí je nevyhnutné, aby sa ich maminka počas celého tohto obdobia stravovala zdravo.

Určite ste aj vy už počuli o prekyslení organizmu. Strava, ktorú jeme má vplyv na kyslosť a zásaditosť nášho celého organizmu. Dlhodobo chorý mávajú kyslú pH krvi. Aby sme tento stav zvrátili musíme zmeniť skladbu stravovania. Pri dlhodobom nesprávnom stravovaní si však môžeme pomôcť prírodnými doplnkami, ktoré obsahujú veľa vitamínov, minerálov a enzýmov.

 

Odporučila by som tieto doplnky stravy:

#1 Alkalio

Doplnok ako Alkalio nám napomôže vo fungovaní metabolizmu. Okrem iného obsahuje komplex vyrobený z prírodných živín a aj minerálne látky vo forme zásaditých/alkalických solí.

#2 Zelený jačmeň

Nie je to liek, a predsa lieči. Tento úžasný doplnok vie pomôcť v širokej škále chorôb. Štúdie dokázali, že rastlinná miazga podporuje fungovanie tela.  Zelený jačmeň vás nielen odkyslí, ale pomáha aj pri obezite a ekzémom. Mladý jačmeň robí naozaj zázraky – pomôže telu, aby sa liečilo samo

ako odkyslit organizmus

 

#3 Chlorella

Zvaná aj ako poklad mora.  Chlorella je kompletný zdroj živín. Posilňuje imunitný systém, zvyšuje úroveň prospešnej mikroflóry v tráviacom trakte. Tiež podporuje lepšie trávenie a znižuje cholesterol v sére, čo napomáha k ochrane proti srdcovým chorobám.

odkyslit-organizmus-ako

 

Behom celého dňa by mal človek prijať:

  • 60% surovej, alebo dusenej zeleniny
  • 20% bielkovín ( ryby, syry, strukoviny)
    • Veľké množstvo mäsa spôsobuje zápchy. Tiež zvyšuje hladinu kyseliny mliečnej, šťaveľovej a močovej. Práve tieto tri kyseliny zvyšujú kyslosť organizmu.
  • 14% sacharidov
    • Sacharidy predstavujú škroby, cukry a vlákninu
  • porciu ovocia
    • ovocie je sladké a jedna  či dve porcie denne plne pokryjú túžbu po sladkom na celý deň. Dávajte si však pozor na jedenie ovocia popoludní, prináša veľa cukru. Ak ho nestrávime tak sa premieňa na nežiaduce tuky.
  • 6% tuku
    • Najzdravšie sú omega 3 mastné kyseliny. Naše telo ich nevie vytvoriť, a preto je nevyhnutné ich prijímať napríklad vo forme olejov.

 

Nezabudnite si prečítať aj článok o tom ako sa zdravo stravovať.

Dajte nám vedieť čo si myslíte